1

Temat: Zmiany w Galerii

Ze względu na to, że w galerii znajduje się bardzo dużo zdjęć i jest ich z dnia na dzień coraz więcej (co mnie i na pewno nie tylko mnie, bardzo cieszy) wraz z Administratorem stronki wpadliśmy na pomysł, aby dodać więcej kategorii.

Dzięki temu przeglądanie fotek będzie wygodniejsze, a odnalezienie "tej właściwej" odbędzie się szybciej :)

A teraz pytanie do was Forumowicze: Jakie mają powstać kategorie?

Moją propozycją były: Mężczyźni, Kobiety i Grupowe.

Ale jeśli ma ktoś jakieś inne pomysły i chciałby się nimi podzielić to proszę pisać.

Pozdrawiam

2

Odp: Zmiany w Galerii

hmmm troche to dla mnie dziwne -mężczyźni, kobiety. Może jakieś kategorie tematyczne? Albo może taki pomysł -
zdjęcia zwykle wklejają te same osoby może każdy mógłby miec swój prywatny album? Czyli Agata wkleja w Agacie, Ola w Oli itp? Nie wiem czy tego nie za duzo - ale może coś w tym rodzaju? Wyświetlane byłoby to datami wklejania zdjec?  Nie znam się na informatyce więc nie wiem czy to wykonalne ale podział na płeć do mnie nie trafia.

3

Odp: Zmiany w Galerii

Zgodnie z przeslanymi pomyslami uporzadkowalem czesc zdjec.
Na poczatek przenioslem zdjecia do prywatnych Kategorii, osob ktore sie zglosily.

    TwojaFOTKA
    Wspomnienia
   
Agaciorek
Dziuniaa
Poli
SaSzQ

Jesli ktos ma inne propozycje lub rowniez chce dostep do swojego katalogu, to piszcie na adres poczta@muko.med.pl w tresci podajac login i haslo do konta oraz adres meilowy, na ktory bedzie wysylane haslo w przypadku zagubienia.

Pozdrawiam

SERWIS mukowiscydoza (Cystic Fibrosis)
Rafał Siemiński (CF)
e-mail: poczta@muko.pl | gg: 42803

4

Odp: Zmiany w Galerii

Pomysł z uporządkowaniem zdjec w TwojaFotka i tworzeniem kategorii dla zarejestrowanych uzytkownikow to była świetna myśl, sami zostawili tylko najlepsze fotki, a co dalej z podzialem, beda jeszcze jakies inne podkategorie? Może Rabka? Co wy na to?

5

Odp: Zmiany w Galerii